Kamis, 21 November 2013

Takdir hidup

Smua ni bgai mimpi untuk aku tempuhi.. tiap apa yang aku buat langsung tak nampak keberhasilannya .entah kat mana silapnya aku sndiri pon tak tahu.kadang2 mslah yang hadir dalam hidup aku ni , buatkan aku selalu nak mengalah.. tapi kalau aku menyerah macam tu bermakna aku seorang yang mudah gagal dan selamnya akan jadi yang gagal di setiap masa yang akan datang nanti .aku dah tak tahu kat mana lagi aku nak cari puncanya terjadi kelemhan tu ..siapa lagi yang boleh bagi semangat kat aku .. orang yang aku ada dulu sekarang dah tak ada .. masa melenyapkan mereka dari ruangan diari hidup aku .. cuma memori yang tersimpandalam kemelut aku sekarang ... ya allah, apa lagi yang harus aku buat ?? Bglah ptubjuk pada hambamu ini..Aminn

Tidak ada komentar:

Posting Komentar