Minggu, 24 November 2013

wash,wash,wash...

So sad , tgah rehat2 tadi teringat plak pasal baju setimbun tak berbasuh .. nak buat macam mana kan .. sakit .. but i think i need to wash its .. kalau tak makin bertimbun .. terpaksa jugaklah gagahkan diri ni walaupun berjalan seperti ulat bulu lepas mengait benang sutera .. huhu .. bila tgok je raga yang ada kat tepi pentu tu ... Nahhh! Amekkawww!!! Tu dia ..banyak nye dah staraf orang bukak toko baju.. walawehh... teroknya. Dengan tenaga 30% ku gagahi juaaa... Saat mengangkat baju ke arah washing machine .. badan ni terasa berada di awang awangan... ringan je ...cam berpijak dibumi khayalan. Cam kat bulan .. nothing interst pon .. peningnyalahh kepala.mcam ade satu boom nak meletop ... bengang gile rasenya. Adehh... Sampai kat washing machine , lahhh ade orang guna pulak .. satu aku tak suke ... basuh baju sama sama dengan baju orang lain berada didalamnya .. tooottty!! Nampak my sister in law pandang sambil jeling ... ko nak huna tunggu turn yeee... dengn cara tak amek kisah ... iyolahhhh ... aku mnunggu sampai lah bju2 die tu hbis di basuh dan dikeringkan ... Tgah dok syok menunggu , teperasan my mom dok asyikkk melayan drama kat tv .. tertarik untuk mengetahuinya .. apakah drama itu so aku pun tgok lahhhhhh........ drama yang paling aku tak suka ..."DIA SUAMIKU" Lakonan nabila huda dengan fauzi nawawi .. eeeeyakkkk yana jadi jahat ... sumpah!! Aku memang benci watak die .. bab2 citer merampas suami orang paling aku tak suka .. rasa macam aku jee permpuan dalam citer tuh ...aku plak yang lebih melayan sakit hatinya ... haihh.. Tengah melayan untuk beberapa minit, my sis panggil ... yeeeeeeeayyyyy !!!! Washing machine is ready for use .. nak putar baju lagi bagus ... haha.. so guys tata... enjoy with your public holiday!!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar